fredag den 2. maj 2014

Refashion på en alm. top

Som nævn i et tidligere indlæg har jeg været igang med et nyt projekt med at pifte noget tøj op - også kaldet "refashion". Jeg fandt inspirationen på Pinterest til at gøre lidt ved en "kedelig grå top".








Here is what I did:

Der kræver nok ikke den store forklaring, som ikke kan læses ud fra billederne - Men jeg har blot klippet nogle "bladforme" i fri hånd i forskellige størrelser ud af en rest stof jeg har haft liggende. Herefter har jeg lagt dem i et mønster jeg synes så fint ud på en ganske almindelig top fra Vila og syet på med zigzag mønster på symaskinen - et voila ;)

Det kan gøres på alt muligt tøj; t-shirts, kjoler osv. og med alle mulige stykker stof i forskellige former. Måske det også kunne være fedt at tilføje noget med læder ;)

Synes faktisk at resultatet blev ret godt - så jeg har den på i dag!

Rigtig god weekend ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar