tirsdag den 18. marts 2014

Kreativ med beton - del 1

Beton er en ny dille som har sprdt sig rundt i blogverdenen - og nu altså også til min.
En lille del af mødregruppen fik pludselig blod på tanden til at lege lidt kreativt med beton/cement.
Og efter at have været i gang med det af to omgange blev min bror også interesseret og vi har derfor også leget kreative i indkørslen med murerspand, cement, sand, vand og diverse forme… :)


















Som den opmærksomme læser (billedkigger) måske kan se, så er der ikke billeder af de færdige krationer fra de sidste 4 billeder, men det skyldes at cementen ikker tør endnu - så jeg vender stærk tilbage med de sidste billeder, når de er helt færdige ;)




8 kommentarer:

  1. Så spændt på husene ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror lige husene skal pudses med lidt sandpapir så tagene kan blive "rigtig spidse", men ellers bliver de vidst fine ;)

      Slet
  2. Så spændt på husene ;-)

    SvarSlet
  3. Hejsa må man spørge om hvad du har brugt/ hvordan man gør :) især de huse i skriver om :) hilse. Stina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Stina

      Tak for dit spørgsmål ;) Det kan du tro. Jeg har bare brugt alm. cement fra en byggehandel, blandt op med fint sand og vand. De kan hældes i alverdens forme (kun fantasien sætter grænser), bl.a. mælkekartoner, tomme dåser osv. Husene har jeg lavet i toppen af en mælkekarton, som jeg med gaffatape har formet som et hustag. Tag lige et kig på mit næste indslag (kreativ med beton del 2) - Her viser jeg billeder af husene :)

      Sig endelig til, hvis du har flere spørgsmål.

      Venlig hilsen Lil

      Slet
  4. Du er simpelthen god til at lave forståelige diy's det glæder jeg mig til at komme igang med, når vi har lært at sove uden at skulle gå hele øster bjerregrav tynd ;) du gav mig lige inspiration til hvordan vores terrasse kunne indrettes

    SvarSlet
  5. Glemte lige at spørge om stoffet på dine puder hvor er det fra :) ja jeg er en værre tyv stjæler sorry. ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak ;) Spændende med jeres terrasse!! ;) Åhh de unger - jeg har desværre også vendt Ida til at barnevognen skal rokke hende i søvn :( Stoffet er fra Stof & Stil. Jeg har selv tyvstjålet ideen fra en sød nabo med god smag ;) Venlig hilsen Lil

      Slet