onsdag den 5. februar 2014

Projekt "opslagstavle"

Med en to årig med fart i rumpetten bliver det ikke til vildt mange portrætbilleder. Der er næsten udelukkende billeder med fart over feltet af Maja (på nær når hun sidder solidt plantet i sofaen til Ramasjang). Derfor synes jeg ikke at have så mange billeder til rammer på væggene, selvom vi har mange gode billeder med gode motiver. Og da slog det mig at en opslagstavle ville være ideel. På en opslagstavle må det gerne være lidt "rodet" og her kan billederne nemmere/hurtigere skiftes ud.

Så derfor har jeg lavet projekt opslagstavle ;)






Jeg har købt en opslagstavle hos Søstrene Grene, tilføjet stof købt hos Stof & Stil (som matcher mine puder og hynder til Majas små stole), og sluttet af med sort silkebånd til pynt.

Opslagstavlen skal hænge på kontoret, hvor vi har en sovesofa med to små puder med samme stof som på tavlen. Resultatet blev faktisk ret godt ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar