torsdag den 23. januar 2014

Portræt af mine børn - 2014

Jeg følger med i rigtige mange blogs via Bloglovin.com (her kan I forresten også følge mig), og her har jeg bl.a. fulgt "Lullaby & lala". Hun er en hjemmegående hausfrau i Tyskland, som mest af at skriver om deres dagligdag - ret inspirerende faktisk ;)
- Men hun har tre skønne drenge som hun tager billeder af hver uge og uploader til sin blog og kalder dem "portait of my children". Jeg er helt vild med ideen!! MEN hendes unger er noget ældre så de gider rent faktisk at få taget billeder (og så er Ulla - ejeren af bloggen - sindsygt god til at tage billeder), så derfor er det muligt for hende at gøre hver uge.

Jeg vil følge hendes ekempel - dog kun når jeg har et godt billede at lægge på bloggen, så here goes:

Portræt af mine børn 04/52





Søde Ida - Man kan nemt få et smil eller grin. Ida har et roligt temperament og en vindende personlighed. Hun er dejlig nem at gøre tilpas.
- Om to dage er hun 2 måneder gammel :)

Maja er vild med sin lillesøster og er begyndt at lege rigtig meget med sine dukker, som hun passer ligeså godt som mor passer Ida. Maja har et mere iltert temperament, men hun er glad og aktiv og hun taler som et vandfald ;) Her passer hun dukkelise som julemanden kom med juleaften.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar