torsdag den 26. september 2013

Billig inspiration til pynt

Søren havde en gammel opskriftskasse stående fra laaaang tid før jeg mødte ham (læs: over 8 år siden).
Opskrifterne kan nok bruges, men kassen var slidt og havde en FRYGTELIG grim gul farve, derfor har kassen stået gemt væk dybt nede i en skuffe.

Det slog mig at kassen faktisk var ret smart og muligvis kunne genbruges. Jeg købte noget billigt papir hos Søstrene Grene - 3 ark og det blev til max 10 kr.

Til kassen brugte jeg kun to ark, så man må sige at det var en billig og hurtig måde at forbedre noget "kedeligt". Jeg har set det før på nogle forskellige blogs (kan desværre ikke huske hvilke), men her var det gjort med tapet. Ingen tvivl om at tapet nok får det til at se bedre og mere gennemført ud, men "min model" er hurtig, nem og billig! :)

Det kan gøres på alle kasser/æsker - all you need is: Papir, saks, lim og naturligvis en æske/kasse.

Jeg fik desværre aldrig taget et før billede af den grimme gule æske, men her ses det efter mit papir projekt:



Æske i forbedret ydre til pynt på børneværelset





Ingen kommentarer:

Send en kommentar