fredag den 4. oktober 2013

The six-second kiss

I går havde jeg en skøn fridag, som jeg delte med en fantastisk veninde. Vi havde sy-date, så jeg medbragte symaskinen og forsøgte at producere en sød lille nederdel til Maja i bedste "badelma-badutski" stil.
På hendes instgram profil har hun lagt et billede af en sød lille nederdel op - og det var netop sådan én jeg forsøgte mig med i går. Taget i betragtning at det var første rigtige stykke tøj jeg prøvede at sy på maskinen (har endnu kun turdet at forsøge mig med puder), synes jeg selv at resultatet blev ret godt - Dog ALT for stor til Maja, så enten må den gemmes til senere eller syes lidt kortere ;) (Det skulle være en smart kort en med leggins under - men denne vil nok ramme gulvet når hun får den på, haha)

Hvis den bliver syet kortere lover jeg at poste et billede snarest ;) Hvis du vil se noget af alt det smarte min veninde syer/kreerer så tag et kig på hendes blog her: "Nicolivia".

Nå men tilbage til min overskrift "the six-second kiss". På veje i bilen hørte jeg i radioen om et "nyt fænomen"/et omtalt emne i USA - Nemlig "the six-second kiss".

I al sin enkelhed går det ud på at man bør fokusere på, mindst én gang om dagen, at give sin partner/sin elskede et kys varende (mindst) 6 sekunder.

Det indslag ramte mig - for efter jeg er blevet mor OG gravid er jeg blevet ALT for dårlig til at give min dejlige kærste et "tantekys" - Altså et alt for flygtigt kys, som føles lidt "bare fordi det skal vi jo". Og det er jo SLET ikke meningen og SLET ikke min hensigt.

Jeg elsker at kysse min søde kæreste og har nu sat mig for at gøre det oftere!!

Han skal ikke glemmes blot fordi jeg har fået endnu en at kysse i mit liv (min dejlige datter), og jeg pt deler min krop med et lille væsen, som også glæder sig til at komme ud og få del i al denne kysseri og kram ;)

Så en opsang til mig og et råd til alle der læser mit indlæg:

Kys (eller i hvertfald husk at vise kærlighed) til den/dem du elsker, holder af og har kær i dit liv :)

2 kommentarer:

  1. Det er så dumt med de få "tante kys det bliver til i løbet af en dag. six-second kisses må indføres også hos os børnefamilier:)

    SvarSlet
  2. Ligenøjagtig! Vi må huske parforholdet midt i alt putteritual - børnevenlig mad -legetøj overalt osv. ;)

    SvarSlet