fredag den 21. februar 2014

Følelsen af en "ny sofa"...

Vores sofa runder snart 5 år - ikke en voldsom alder, men med daglig brug, kat(te), to børn og alm. slid var jeg begyndt at synes at den så kedelig ud. Hvilket er alt for tidligt eftersom at "ny sofa" ikke ligefrem står øverst på indkøbslisten.

Vores sofa er en grå stofsofa. Farven gør at den ikke ser så beskidt ud som en lysere model ville gøre, tilgengæld var den FYLDT med "fnuller". Jeg støvsuger ofte sofaen og har også gentagne gange forsøgt med fnugruller (til tøj) uden held. "Fnulleren" sad simpelthen fast. 

Men nu har jeg fundet svaret - sikkert ikke på nogen måde banebrydende, men det er det for mig og man ved aldrig om jeg også vil kunne hjælpe andre med denne besked ;) 

Alt du skal bruge er: barberblade!
Jeg har købt et par engangsskrabere og er ellers gået i krig. Jeg ved ikke hvor tydeligt det ses på billedet, men i levende live er resultatet helt i top!! ;) 

Før billede! 


Efter billede! ;) 

Og så lige i fuld format ;) 

Bare gå i krig, du vil ikke fortryde det! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar