mandag den 28. oktober 2013

Nye smykker til Majadivineshoppen

BARSEL!

Forrige fredag begyndte min meget tiltrængte barsel. At være højgravid samtidig med at have en lille soon-to-be 2-årig, er ikke nemt - især efter en lang arbejdsdag. Så det er SKØNT at kunne slappe en smule af i hverdagen inden min søde datter kommer hjem fra dagplejen :)

Min første barsels uge er brugt til diverse småprojekter rundt i huset, barselsbesøg af et par veninder og afslapning i sofaen ;)

Min søde mand Søren har hjulpet med at hænge et par billeder op - jeg synes at hjemmet trængte til et "pift" af noget nyt.

I køkkenet har vi sat disse tre billeder op:





Og i soveværelset har vi arrangeret en form for collage med forskellige billeder og citater. Jeg er blevet ret glad for resultatet :)





I dag har jeg lavet lidt nye smykker til shoppen - håber du har lyst til at kigge forbi. Det kan du bl.a. gøre ved at trykke her.

Imellemtiden kan du se et lille preview her:





Inspirationen til disse smykker er fundet på forskellige blogs (bl.a. Anelagoni) og Pinterest.

Håber I alle nyder efteråret trods en dag med storm og regn :)


2 kommentarer:

  1. De er så fine de smykker. Jeg er meget glad for mine øreringe:)

    SvarSlet
  2. Tak søde Betina - du får lige en fingerring i dag, hvis du synes om den. Glæder mig til hyggemorgenmad/brunch med dig i dag ;)

    SvarSlet