fredag den 31. maj 2013

Kreativ med syrener

Summer time is finally here for good! Min have begynder så småt at bugne af små søde blomster :)
Selv har jeg desværre ingen syrener, men i vores fællesområde på vejen er der masser af syrener - og i går var Maja og jeg på rov ;)

For noget tid siden så jeg et billede på nettet med ideen til nedenstående, men da jeg desværre ikke husker hvorfra, må vi lade som om at ideen kommer straight from my head...!



Du kan lave alverdens fine ophæng med syrener. Alt du skal bruge er syrener og ståltråd!

Jeg forsøgte mig i går, og det eneste jeg fik prøvet kræfter med var; hjerter. Jeg lavede to hjerter - en i hvid og en i lilla.

Men der findes jo ingen begrænsninger. Man kan lave cirkler eller andre figurer, og du kan også lave små fine øreringe :)
- minusset er selvfølgelig dog levetiden - det er jo blomster så de er ikke pæne så længe.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar