onsdag den 29. maj 2013

En hyldest til ... mig... & en hyldest til min veninde!

Jeg har en veninde - en skøn veninde - et hjerteveninde, som jeg har kendt hele mit liv (more or less)!
Jeg var sammen med hende i søndags med vores skønne børn og hendes søde mand, og herefter har hun lavet et dejligt lille indlæg på sin blog, omkring denne enormt hyggelige og afslappende søndag.

I ovennævnte indlæg kommer hun pludselig med en hyldest - til mig! Mit udbrud da jeg læste denne hyldest var "Søde Ditte, du er jo ikke rigtig klog", men ved nærmere eftertanke tænkte jeg på hvor dum man er til at tage imod komplimenter - og dette må siges at være noget af en kompliment!

Søde søde Ditte, uanset hvordan jeg vil "gengælde" denne handling, kan det kun blive "fattigt" i forhold til, hvad du skrev til mig. Af flere grunde:

1. Det virker nu, som om jeg kun skriver dette tilbage i form af skyld og gengæld
2. Dit indlæg var så dybt, rent og hjerteligt, at jeg får meget svært ved at lave et match

Men jeg kan love dig, at det jeg skriver ikke kun er i form af skyld. Jeg har ofte tænkte på at skrive en hyldest / et brev til dig og i det hele taget alle mine nære veninder, som betyder SÅ meget for mig! I burde allesammen, hver og en, få jeres eget lille personlige brev, hvori jeg vil udtrykke hvorfor netop DU betyder så uendelig meget for mig.

Hvor er det fedt, at du gør alvor af det søde Ditte og ikke blot lader det blive ved tanken! :)

At vi to har været "sisters by heart" har vi vist altid været enige om. Du er en evig og trofast støtte i mit liv. Du og jeg har og vil altid have hinanden. Vi kender alle hinandens glæder og sorger og nyder hinandens selskab!

Du blev, selv inden du blev mor, altid kaldt Dittemor - hvilket du ikke altid forstod. Men det gør jeg! Du er en fantastisk mor for dine skønne unger, men du har også ALTID et stort overskud til alle omkring dig. du rummer alle mennesker - både i dit job, men absolut og i særdeleshed i din hverdag og i dit privatliv.
Du tænker på andre og nyder at gøre andre glade! Og det formår du altid til punkt og prikke. Du laver skønne tæpper og suttekæder til Maja og bebs i mavsen, du laver de sødeste kreativiteter til dine børn, du laver lækkert mad og kager til dine kære osv. osv.!

You are an angel my dear!

Tak fordi du er den du er! Love you!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar