onsdag den 5. november 2014

En grafisk lampe af grillspyd - DIY

Yes man kan selv lave en fin grafisk lampe og af noget så enkelt (og billigt) som grillspyd! ;)
Det er nu faktisk ved at være længe siden, at min søde mand hængte lampen op i vores køkkenalrum - efter jeg havde leget kreativ med grillspyd, spraymaling og en limpistol. Men du skal den altså lige på bloggen! ;)

Inspirationen havde jeg fundet hos dygtige  Living on a Budget.






































Det eneste der skal bruges er;
  • Grillspyd
  • En fatning
  • En el-pære
  • En ledning
  • Evt. spraymaling
  • En limpistol

Nu skal du bare lave et mønster med x antal grillspyd  og sætte dem sammen ved hjælp af limpistolen. Når du er færdig med den geometriske figur - som kan have lige præcis det mønster du ønsker - så skal den blot spraymales. Husk at gøre dette udenfor og sørg for at afdække så du ikke har spraymaling over det hele :)






























Jeg valgte at male min fatning kobber farvet, men denne kan jo naturligvis males i alle mulige ønskelige farver eller være neutral og i samme farve som dine spyd - all up to you:)

Heldigvis kan min mand lidt med strøm og el, så han satte ledning og fatning op *og fik lampen til at lyse*. Ledningen fik vi hæftet på selve lampen med nogle strips i samme farve som ledning og spyd.

- And you're done :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar