fredag den 10. oktober 2014

Kender du Bloglovin.com?

Jeg har lige lavet lidt om på designet af bloggen. Ikke nogle store ændringer, men pludselig synes jeg lige det skulle være mere enkelt og stilrent.
- Faktisk skyldtes det især inspiration fra andre bloggere, som (nogle af dem) har flyttet deres blogs til helt andre domæner for at få udseendet helt som de vil have det. Bl.a. "PynteMynthe" & "Small Pieces" (som tidligere hed "på anden til højre".)

Jeg følger et hav af blogs og har tænkt mig snarest at lave et indlæg om de blogs jeg følger, og også en kommentar med på vejen om hvorfor. Jeg kan se at en del andre bloggere gør det samme, og jeg synes det er fedt at vi kan inspirere hinanden.  Der findes extremt spændende bloggere derude og jeg følger flere i mange forskellige genrer.

De blogs jeg følger har jeg en nem oversigt over - jeg følger dem nemlig via bloglovin.com! Kender I Bloglovin? Hvis ikke (og I ønsker at følge mig og/eller andre bloggere) er dette en super god platform til det. Her holder Bloglovin styr på dine bloggere og giver dig besked hver gang der er nye indlæg at læse. 

Jeg havde ikke forstillet mig at skrive et sådan indlæg, hvor jeg opfordrer til at følge mig, men så opdagede jeg pludselig at jeg selv har 15 følgere via Bloglovin!!! Yes I know that's not a lot, men for mig var det en "jubiiiii følelse"!! ;) Fedt at nogen rent faktisk følger så meget med i mine indlæg, at de vil holde øje med mine indlæg på denne måde! ;)

Hvis du ønsker at følge mig via Bloglovin.com, kan du både gøre det ved at gå ind på deres hjemmeside - eller du kan blot trykke på den knap som findes her på siden "Follow me on Bloglovin"!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar