torsdag den 28. august 2014

Lidt mere DIY / har piftet lidt småting op på børneværelset

Da jeg alligevel var i gang med at lave en sengegavl i går tog "fanden ved mig". Når jeg først er i gang kan jeg slet ikke stoppe igen med at kreere :)

Jeg har fundet en gammel grim dukkeseng hos Mødrehjælpens Genbrug for snart længe siden og nu skulle den altså piftes op - så vupti; en gang sort spraymaling og så var den klar.

- ja sort farve til et lille pigeværelse lyder måske mystisk, men det passer til hendes egen seng og resten af hendes værelse er fint og farverigt :)




Imens de tørrede fik hendes IKEA rammer også lige en tur - nogle med spray og nogle med pensel :)
De var i mange spraglede farver, og da jeg synes at hendes legetøj, opbevaringskasser, sengetøj osv. har mange forskellige farver synes jeg disse rammer skulle være lidt mere dæmpede:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar