tirsdag den 18. marts 2014

Lidt fra dagligdagen på barsel og lidt DIY's

Barslen flyver derudaf - jeg har allerede været hjemme i 5 måneder! Jeg forsøger at indsnuse det hele og nyde alt så godt jeg kan, da det er sidste barsel jeg skal være på i mit liv ;)

Ida sover noget bedre end Maja gjorde - dog er hun begyndt at vågne hyppigt i sine lure, hvor det lige kræver lidt rokken med barnevognen før hun falder i søvn igen. Men der er mere tid til mig selv i denne barsel og derfor forsøger jeg at være lidt kreativ, når jeg kan og inspirationen tager mig.
Nedenfor ser i tre projekter jeg har været/er i gang med :)

 En Dino til Idas kravlegård:
- Jeg fandt en skabelon på Pinterest og klippede blot ud efter den. Til "takkerne" har jeg brugt lidt gavebånd fra Søstrene Grene og så har jeg fyldt den med lidt pudevat. Den blev ikke så stor som jeg havde forestillet mig, så jeg tror jeg på et tidspunkt vil lave en "mor" til den :)



Håndmalede krus med dyremotiver:



Og sidst men ikke mindst en uro til Idas værelse;
-   Denne uro har jeg også fundet inspirationen til på Pinterest, men her har jeg fået inspirationen fra flere forskellige uro'er. Jeg faldt over et sødt "støvet rosa"-farvet tapet i IKEA og blev "hooked" på at forsøge at lave uro'en med det.  Jeg brugte stjerneudstansere og syede derefter stjernerne sammen på en symaskine.












Ingen kommentarer:

Send en kommentar