fredag den 7. marts 2014

Follow up på fastelavnskostume...

Maja er en bestemt ung dame - en to-årig med en vilje og holdning!
Byens fastelavnsfest blev altså besøgt uden udklædningstøj… ;) Hun mente bestemt ikke at hun skulle have noget af det på. Sløjfen blev flået af og gik naturligvis i stykker.

Festen var heller ikke et hit, Maja var ikke i sit es og vi måtte gå hjem inden tøndeslagning.

I går var der fastelavnsfest i dagplejen, her var Maja "mere villig", men udklædning blev blot til en medbragt hat og derfor ikke til moderens hjemmelavede kostume. Ohh well there is always next year (blot ikke med dette kostume - det bliver klart for småt, men måske Ida kan bruge det…) ;)

Men Maja nød dagen og fik slået katten af tønden til den store guldmedalje :)

Men I skal da lige se hvad min tanke var mht. udklædningen:

Billede fundet på Pinterest

Ørene havde jeg klippet ud i filt og sat på et pandebånd. 
Det samme med butterfly'en. Sat sammen af filt og med en sikkerhedsnål sat fast på en alm. body. 

Nederdelen havde jeg syet i sort velour (den blev dog lige lovlig slim fit). Skyggen på hatten klippede jeg ud af en cornflakes kasse/æske og betrak med sort velour. Jeg havde den åben i den ene siden og påsat trykknapper til at fastgøre den om livet. 

Jeg synes egentlig, at jeg klarede det hele helt fint, men of course You will never know :( 
- Butterfly og skyggen på hatten har Maja ødelagt. Som sagt var nederdelen temlig slimfit, så den kommer Majsen nok ikke lige i igen. Ørene er gemt, så who knows måske de engang kan blive brugt ;)

Rigtig god weekend til Jer alle.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar