fredag den 30. august 2013

Origami "Geo Ball" - Pynt til hjemmet

Jeg har SÅ mange kreative projekter liggende hjemme på kontoret, som bare SKRIGER på mig om at blive realiseret. Men jeg har bare ikke tid og overskuddet til at lave dem alle nu. Så snart Maja er puttet skriger maven på ro og sofahygge! ;)

Dog fik jeg i går taget mig sammen til både lidt oprydning i nogle opskrifter, opstart på et kreaprojekt (som jeg håber at gøre færdig i aften) & færdiggørelse af et Origami projekt. Et virkelig NEMT men overraskende godt Origami projekt! ;)

Inspirationen til denne fandt jeg via en amerikansk blog, som omtalte denne fransk blog. Ved hjælp af lidt google translate og en meget nem skabelon fandt jeg hurtig ud af hvordan den skulle sammensættes :)

Her kommer lidt billeder fra min inspirationskilde:


Origami Geo Ball


Her kommer så mit færdige resultat af 3 Geo Balls:


Origami Geo Balls by Lil Johansen

Alt du behøver er en printer, tykt papir en saks og en god lim.




Skabelonen kan du også finde her på den franske blog.

Hvis du ikke har mod på at lave dem selv men meget gerne vil eje disse Geo Balls - så kan vi helt sikkert finde på noget til en billig pris! Bare sig til ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar