tirsdag den 11. juni 2013

Hurtig frokost - efterligning af pizza

Jeg kan huske at det var min søde mutti, som introducerede mig til disse - om hun selv har fundet på ideen ved jeg ikke.

Jeg laver ofte disse, når jeg er alene hjemme og skal forkæle mig selv, men de kan jo egentlig sagtens nydes  med andre.


Som billedet tydeligt afslører, så er jeg glad for ost - men mindre kan naturligvis også gøre det ;)


Mini "efterlignings minipizzaer" laves på denne måde:

Jeg brugte ciabattaboller, som jeg skar midt over. De blev spurt med tomatpure, herefter dækket med peperoni, majs, ost og oregano. Herefter fik de ca. 10 minutter i ovnen på 200 grader. Jeg synes at de smager MUMS! ;)






2 kommentarer:

  1. God ide, jeg har både ost og peperoni, så det må da lige prøves:)

    SvarSlet
  2. Gør det - jeg synes det er super gode ;)

    SvarSlet