mandag den 6. maj 2013

Hvem skal man stole på...?

Utroligt at tænke sig, hvor ofte man kan være i vildrede, når det angår ens børns opdragelse og dagligdag.

Min søde dejlige datter er stadig helt ufattelig morsyg og pyldret. Og hvordan håndterer man så det bedst? That's the million dollar question! :o)
Nogle råder mig til at bede andre (far, mormor osv.) om at aflede hendes opmærksomhed - mens andre råd lyder at give hende al den omsorg og kærlighed hun efterspørger uafbrudt, da hun dermed når til et "mætningspunkt" for at være pyldret. Altså når hun ved at mor er der altid.

jeg må indrømme at jeg har levet lidt efter en blanding af de to. jeg læner mig nok mest selv op ad nummer to råd. men af og til er man - trods kærligheden til sit barn - ved at gå ud af sit gode skind over aldrig at have to hænder fri til noget som helst...!

Med det i mente faldt jeg over nedenstående citat på Pinterest: 


Så kan man jo i det mindste glæde sig over at være super mom - men jeg må indrømme,
 at jeg ofte ønsker mig et rent gulv... 
 
Jeg startede med dette indlæg i sidste uge og må indrømme at pt har jeg fået en "åbenbaring" (som naturligvis kan forsvinde mellem mine fingre så hurtigt som åbenbaringen kom til mig).

Blandingen af de to råd virker!!!! ;o)    -   åltså for mig ..... lige nu.... :o)

Jeg har overøst Maja med den opmærksomhed hun søgte + ladet hende have et overnatningsbesøg med masser af skæg og kærlighed hos sin mormor.
- Jeg har fået indre mindre end den sødeste og kærligste pige retur som kan lege selv såvidt som med mor og far og kun er minimal pyldret :o)  Ren lykke!



Endnu et billede fundet på Pinterest




True Love






Ingen kommentarer:

Send en kommentar