mandag den 6. maj 2013

Cupcakerier... ;o)

Min gode veninde og jeg tilbragte onsdag eftermiddag på et vaskeægte cupcake kursus!

Vi lærte en masse gode teknikker og måtte sande, at så længe man havde det rette udstyr, så var det faktisk ok ligetil... Dog gør øvelse mester og jeg er sikker på, at man skal have prøvet det MANGE gange for de helt super fine resultater :o)

Her er et par få billeder af kreationerne:




Og så en af de knap så højtidlige:





Jeg har fået en smule blod på tanden og har bl.a. været på inspirationsudkig på Pinterest (kender i Pinterest?? Det er et sted på nettet hvor man kan "pinne" billeder man bliver inspireret af).
Jeg er nødt til at forsøge mig i nogle af disse kreationer så snart tiden er til det ;o)






Jeg vender tilbage når dette er afprøvet - Vil du på besøg? :o)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar