tirsdag den 12. februar 2013

Velkommen til MajaDivine

Denne blog kommer til at indeholde lidt forskelligt, som jeg holder af i livet.
Jeg holder meget af lækkert mad, spændende madopskrifter, den skønne natur, solskin, flotte billeder, at fotografere og meget andet. Bloggen vil derfor bære præg af forskellige ting, der inspirerer mig i hverdagen.

Jeg elsker at fotografere, og mine favoritmotiver er uden tvivl min skønne datter og min elskede mand, samt min dejlige familie og venner. Derudover er jeg ret glad for at fotografere mad, mennesker og små glimt af hverdagen. Hvis jeg fik gaven "mere tid", ville jeg absolut bruge denne tid på min passion/hobby ;)

Jeg bor i Øster Bjerregrav, som er en lille by nær Randers, med min dejlige lille pige fra januar 2012, min søde mand og vores kat Foxy.

Jeg ønsker dig velkommen på min side, håber du vil kigge forbi igen ;)
Du er velkommen til at lægge en kommentar på mine indlæg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar