torsdag den 30. oktober 2014

"En burger om dagen" - Inspiration til aftensmaden

En burger om dagen lyder måske af meget - og ja i særdeleshed hvis det er den samme kedelige burger dag efter dag. Men hvis man søger efter lidt inspiration til aftensmaden, er det faktisk muligt at prøve én forskellig burger 30 dage i træk via inspiration fra samme sted... Intrigued?

Ja det er vist et lidt mærkeligt indlæg, men mine tænder løb for alvor i vand da jeg skulle søge inspiration til den ugentlige madplan.
Jeg faldt først over bloggen Gastromand - kender I den? Gastromand er et "blogfællesskab" hvor flere (super kompetente mænd) blogger om tadadada: Mad! Det er et rigtig mandeunivers og det er derfor store potioner, mandeinspireret og herre lækkert ;)

I deres opskriftskartotek har de en overskrift der hedder "A buger a day...". Her har jeg endnu kun prøvet at lave deres "Pulled pork burger" og jeg må bare sige MUMS!! ;)

Nå men da jeg lige søgte lidt rundt på nettet, faldt jeg over en hjemmeside med billeder og opskrifter af ikke mindre end 30 "mouth watering" burgere!!

Hjemmesiden hedder www.cheeseandburger.com og gør lige dig selv den tjeneste at kig forbi (hvis altså ikke du er fedt og/eller kulhydratforskrækket).

Nedenfor ser du billede af nr.7, 8 og 9 men tag et kig forbi for meget mere inspiration :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar