mandag den 6. maj 2013

Legeplads i baghaven

Da vores forældre var små, legede de i skoven, på marken og på engen.
Da vi var små legede vi på fælles legepladser.
Nu leger vores børn i haven i en legeplads som minder om naboens... ;o)

Dette er naturligvis en grov generalisering, men jeg må da sande at min mor har ret i, at det mister lidt af sin charme, at man ikke længere mødes "ude" for at lege. At det meste nu foregår i baghaven, og at alle huse har samme legeaktiviteter.

Jeg bor i et helt nyt boligkvarter med næsten udelukkende børnefamilier, hvilket dette indlæg naturligvis bæger præg af.

- Og selvom, at jeg giver min mor ret i, at det på en måde virker lidt trivielt, at alle haverne er ens mht. underholdning - så glædes jeg i stor stil over, at vi har fået en dejlig legeplads til vores lille krudtugle og hendes venner :o)

Søren har arbejdet hele sidste weekend og Maja har godkendt det hele!
- Nu glæder vi os til Kriste Himmelfartsferien hvor bl.a. Majas gode kammerat Kristoffer også må ud og gennemprøve sagerne :)




Stolt far og glad lille pige ;)
 




Solskin og glade dage i haven ;o)
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar